Wil je retourneren?

Dat kan heel makkelijk in 3 stappen en zonder risico.

1.  Vul de gegevens in die gevraagd worden bij het retourproces (zie onder). Met 'Tracking nummer' wordt je Track & Trace bedoeld. Deze vind je in je account bij 'Bestelgeschiedenis' of in je mailbox. Zo niet, dan kunnen wij je die geven.
2. Print het retourlabel (zie hieronder) en plak deze goed op de verzenddoos.  

3. Geef je pakketje af bij een zelfgekozen postafgiftepunt. Dat is alles.

Wij doen ons best om binnen 3 werkdagen na ontvangst je aankoopbedrag (met aftrek van de retourkosten à €6,10) overgemaakt te hebben op je rekening.
.
.
Hoe print ik het retourlabel? 

Vul hieronder bij Retourproces de gevraagde gegevens in. Bij de laatste stap (stap 5) verschijnt je retourlabel die je dan kunt printen.

(Met 'Tracking nummer' wordt het track and tracenummer bedoeld. Deze vind je in je account bij 'Bestelgeschiedenis'.) 


.
.

Wat als ik twijfel of ik mijn product wil retourneren?

Mail of bel ons gewoon.

Misschien heb je een vraag over het gebruik van het product.
Of vraag je je toch af of het ook voor jouw huidprobleem geschikt is.
Wij denken met je mee en geven je graag een goed advies.
Als je wilt kunnen we ook een foto van je huid beoordelen.
.

.

Retourvoorwaarden

Wij maken het makkelijk voor je om je product te retourneren.Omdat wij je retour naar tevredenheid willen kunnen afronden is het nodig dat je retour aan drie voorwaarden voldoet.

  1. Je retourneert binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling.
  2. Je verzend je retour met het retourlabel dat je krijgt door de stappen van het retourproces (zie boven) door te lopen. Je plakt deze goed op de doos.
  3. De verzegeling van het product mag niet verbroken zijn en de gehele verpakking moet er netjes uitzien. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen en retourneer in goede staat.  

.
Voor de 'Geen-Resultaat-Geld-terug-Garantie' gelden andere retourvoorwaarden en geldt een ander maar net zo makkelijk retourproces.
Dit komt omdat deze garantie buiten de wettelijke verplichtingen valt die gelden voor retourneren. 

Kijk hiervoor onder FAQ bij 'Geen-Resultaat-Geld-terug-Garantie'.
.
.
.
Toch nog een vraag?

Stel je vraag aan ons.
Wij beantwoorden je zo snel mogelijk.
.
.