.
De Geen-Resultaat-Geld-Terug-Garantie van Phidermica


.
.
Uniek!

Phidermica is de enige in Nederland die jou deze garantie geeft.

.
.
Waarom?

Wij vinden dat als je een product voor je huid koopt, je recht hebt op een goed werkend product. 
Als dit niet zo blijkt te zijn, vinden wij het logisch dat je kosten vergoed worden.
Ook al is het gebruikt en is de wettelijke termijn van 14 dagen voorbij.
Want als je het niet gebruikt weet je niet of het voor jou werkt.


Wij staan voor wat we waarmaken en maken waar waarvoor we staan.  Daarom.

.
.
Hoe kun je gebruik maken van onze garantie?

Laat ons per e-mail weten dat je niet tevreden bent o.v.v. van je telefoonnummer. 
Wij nemen dan contact met je op en kijken met je wat hiervan de reden kan zijn. 

In de meeste gevallen blijkt achteraf dat het product niet goed gebruikt is.
Of wordt het toegepast voor een huidprobleem dat niet geschikt is voor het product.
Als blijkt dat het niet goed gebruikt is, kiezen klanten er vaak voor om alsnog door te gaan. 
Maar dan op de goede manier. 

Wil je niet doorgaan met het gebruik en alsnog retourneren?
Dan doen wij daar niet moeilijk over.

Wij adviseren om bij de start van het product een voorfoto te maken.
Als je na 4 weken twijfelt aan het resultaat kun je deze vergelijken met een nafoto.
Zo kun jij een eerlijk beeld hebben van het resultaat en wij natuurlijk ook. 
Het is begrijpelijk om vooral te zien wat er nog niet verbeterd is.
Daarom wordt het resultaat vaak minder goed opgemerkt.

.
.
Wat doe jij voor ons?

Je maakt gebruik van deze garantie binnen een termijn van 5 weken na aankoop.
Je laat het ons binnen deze termijn per e-mail weten als je niet tevreden bent.
Je vermeldt jouw telefoonnummer en zo mogelijk een voor- en nafoto.

.
.
Wat doen wij voor jou?

Wij bellen je om duidelijk te krijgen waarom er geen resultaat is.
Wij informeren je hoe je het product kunt retourneren als je daarvoor kiest.
Wij regelen makkelijke retournering voor je en vergoeden je aanschaf na ontvangst.